28 Ocak 2016 Perşembe

Bebek Alışverişim:))

Herkese merhaba !!
Bugün size bebek alışverişlerimi nasıl yapıyorum,neler aldım,neler gerekliymiş bunları  paylaşmak istiyorum:) hayatımda bundan daha çok keyif aldığım bir şey olmadı. İçine girecek minicik ayakları elleri düşününce içimi tarifsiz bir sevinç kaplıyor.hamile olanlar anliyacaklardır
Hamileliğimi ilk öğrendiğimde aldım ilk ürün.ilove my dad and mummy yazılı zıbın oldu :)) o günlerde cinsiyet bilmediğim icin aldığım herşey krem rengi ve beyazdı.simdi minik kızımıza yakışacak herşeyi aliyoruz
Tecrübeli annelerden bloggerlardan öğrendiğim faydalı ürünleri öğrenip o doğrultuda alışverişlerimi gerçekleştiriyorum  diyebilirim. Tabi bir de en çok  annemin tecrübelerini kullanıyorum :) eminim sizde oylesinizdir.
Şuan da 27.hafta içindeyim. Ben biraz erken başladım aslında.ama  eksik birşey kalmasın diye biraz aceleciyim sanırım.
   Peki neler mi aldım?
*******
Yeni doğan takımları
En çok kullanilan tulumlar
Eşofman altları
Atletler
Şapka ve bereler
Çorap
Eldivenler
Sac bantlari
3-6aylık elbiseler taytlar tshirtler
Alt açma minderive örtüleri
Nevresim takımları
Yorgan ve yastıkları
Emzik  biberon temizleme seti
Göğüs kalkanı
Emzik zinciri
Göğüs pedi
Banyo havluları
Polar ve yun battaniye
Kundak
Alez
Muslin bezler
Omuz örtüsü
Önlükler
İlk oyuncak
Lohusa gecelikleri
Sabahlık
Lohusa terliği
Lohusa nevresim takımı
***


Şimdilik aldığım ürünler bunlar.tabiki eksik daha bir suru urun var .banyo malzemeleri ve artik bakım ürünleri kaldı.onlarida yavaş yavaş tamamlayacağım.Çocuk odasına da bu hafta bakacağız.

Bu dönemde herkesten fikir almayı seviyorum. Annelik heyecanı çok başka bir duyguymus. :)
Youtube da faydalandigim bir suru vlogger var.gerçekten emeklerine sağlık .bu dönemde en çok ihtiyacım olan ;faydalı fikirler.
Umarım bende size ihtiyaç listesinde faydalı olmuşumdur.:))
Herkese mutlu günler!!











2 yorum:

  1. Maşallah miniğin çeyizini düşmüşsün 😀😀 darısı başıma 😀 daha ben bir çöp bile almadım maalesef umarım son ana sıkışmam 😁

    YanıtlaSil
  2. Canım son an ağırlaşıp çıkamam belki diye yavaş yavaş gördüğümü alıyorum :))

    YanıtlaSil