21 Şubat 2016 Pazar

Bebek odası dekorasyonum ve 30. hafta güncem :))

Herkese Merhaba,

Bu hafta 30 lu haftalara girmiş bulunuyorum, sizler ile paylaşacak o kadar çok şey birikti ki nereden başlasam bilemiyorum. :)))


İlk olarak son doktor kontrolümde istenen kan ve idrar sonuçları belli oldu. Maalesef yediğim kan üzümleri hemoglobin seviyemi sadece eşikte tutmaya yetmiş :) Hct değerlerim ise normalin altında. Ara verdiğim kan ilaçlarına geri başladım bu sayede.
İdrar tetkikinde ise bol epitel hücre görüldü. İdrar kültürü yaptırdık, fakat kültürde yakın zaman da antibiyotik kullandığım için üreme görülmediğini söylediler, şikayetlerim de azaldı ama sanırım bir kontrole daha girerim.
Bu haftalarda hareket kabiliyetim daha da bir kisitlandi,  fakat elimden geldiği kadar hareketi elden bırakmıyorum.
Uyku problemim ise biraz rahatladı gibi uykularım daha bir düzene girdi sanki :))
Artik  çalışmak hakikaten zor gelmeye başladı. martın ortalarında doğru işe ara vermeyi düşünüyorum.

Miniğime gelince babası ve beni çıldırtıyor, artık dışardan belli olan hareketleri ile tam bir yaramaz.
Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin.

Bu hafta miniğimizin odasını tamamladık. Bebek dekorasyonu,eşyaları almak  hazırlamak bence dünyanın en mutluluk verici aktivitesi.
Evimde daha önce misafir odası olarak kullandığım odayı  meleğimiz için dekore etmeye karar verdik, gereksiz herşeyi odadan çıkarıp öncelikle güzel bir alan yarattık.
Daha önce bakmaya gittiğimde görmüş olduğum ürünleri almaya karar verdim. İkea bu konu da beni en ikna eden mağaza oldu. Bebek konusunda ergonomi açısından derslerine iyi  çalışmışlar.
Gerçekten içime sinen bir alan oldu. Güle güle sağlıkla kullanır inşallah meleğim..
Okuduğum makalelere,sorduğum kişilere ,uzmanlara göre 4 aydan sonra çocuğun kendi odasına geçmesi en  doğrusuymuşUmarım bende bunu uygulayabilirim.,tabiki şuan başıma gelmeden pekte şöyle yapacam dememek, büyük konuşmamak lazım.

Miniğin eşyalarını da  yavaş yavaş tamamladım .artık 1-2 haftaya hastane çantasını da hazır tutacağım,kıyafetlerini yıkayıp ütülemek ne keyifli olacaktır.
Onunla alakalı da ayrı bir post oluşturacağım.Hastane çantası başlığı adı altında :))

Her tamamladığım eksik bir hazırlık,sanki beni biraz daha yaklaştırıyor miniğime, Okuyan anneler,gebeler var ise beni anlayacaklardır.

Bir sonraki postta görüşmek üzere..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder